Avatud koolitused







Veenmisoskuste ja enesekehtestamise koolitus


Enesekehtestamine ja ideede müümine erinevatele osapooltele

Kuidas viia oma mõte erinevate osapoolteni?


“Arvamus, et inimesed ei taha muudatusi on müüt.
Inimesed ei taha neid muudatusi, millest nad aru ei saa.”


- Eli Goldratt


Kas oled olnud olukorras, kus lähed kolleegile, alluvale või ülemusele müüma ideed või ettepanekut, millesse tõeliselt usud ja mille kasulikkuses oled veendunud, aga tagasi tulles tead, et sinu vaimustust ei jagatud? Mõnikord hakkad seepeale ka idees endas kahtlema, mõnikord tunned viha ja solvumist ning tahaks kõik metsa saata. Samas on töös väga palju olukordi, kus kogu üksuse või osakonna edu sõltub sellest, kui hästi on mingi idee inimestele nö „maha müüdud“.

Enamus tõeliselt uuenduslikke ideid kohtavad esmalt vastuseisu – esiteks seepärast, et iga päriselt uudne idee rikub senise tasakaalu ning alati leidub neid, kellele see ei ole meeltmööda ning teiseks seetõttu, et inimesed ei pruugi sinu ideest lihtsalt aru saada.

Kas selles mängus on mingid kindlad reeglid, mida järgida? Kuidas hakkama saada inimeste umbusu ja vastupanuga? Kuidas nad kohe endaga kaasa saada, kuidas saavutada, et sinu mõtted oleksid kohe algusest peale mõistetud ja aktsepteeritud?

Sellel koolitusel vaatame ja harjutame, kuidas süsteemselt neid takistusi ennetada ning kuidas vastupanuga hakkama saada, kui ennetus pole õnnestunud. Me õpime ja proovime praktikas, kuidas uusi arendusideid süsteemselt läbi mõelda ja paremini maja sees "maha müüa" – selleks lahendavad osalejad koolitaja poolt antavaid tehnikaid kasutades enda organisatsiooni jaoks olulist kaasust ning valmistavad ette ühe konkreetse muudatuse maha müümise esmase plaani.

Koolitus on suunatud keskastmejuhtidele ja spetsialistidele, kes peavad organisatsiooni sees enda ja oma meeskonna ideid müüma juhtkonnale või teistele osakondadele.

Koolituselt saate:
* teadmised, kuidas arendusideid paremini läbi mõelda ning kuidas need "tõlkida" vastaspoolele arusaadavasse "keelde";
* oskused loomaks parimad võimalikud eeldused uutele ideedele heakskiidu saamiseks ning vältida nendele vastu töötamist.

Koolituse teemad:
* Probleemi analüüsimine ehk millist probleemi ja kelle jaoks minu idee lahendab?
* Mis on minu idee väärtus organisatsiooni jaoks?
* Miks teine osapool minu ideesse ei süvene ehk vähima jõupingutuse seadus.
* Tähenduse ja usalduse tekkimine ning õige keele valimine.
* Kotteri 8-sammu idee müümiseks ja muudatuste saavutamiseks
* Otsustaja staatused ja motivatsioon ning Eli Goldratt´i maatriks.
* Peamised ideede “tapmise” strateegiad ja nende ennetamise rusikareeglid.
* Liftikõne rusikareeglid idee esitajale.

Hind 319,00. Hinnale lisandub käibemaks 20%. Hind sisaldab koolitust, koolitusmaterjale, rikkalikku toitlustust lõunapausi ja kohvipauside ajal. NB! Grupi suurus on piiratud, grupp täidetakse registreerumise järjekorras.

Koolitaja Indrek Maripuu
Indrek Maripuu Koolitaja Indrek Maripuu on ettevõtja üle tosina aasta. Eesti ühe suurima konsultatsioonifirma BDA Consulting rajaja ning ühena juhtidest aitas ta koostada enam kui saja Eesti organisatsiooni äriplaanid, tasuvusanalüüsid ja strateegiad, korraldades sadu ajurünnakuid. Nii tekkis tal huvi viiside vastu, kuidas suunata oma mõte rajale, mida igaüks ei näe. Teooriast õpitut oma kogemustega liites lõi ta ainulaadse metoodika, mis võimaldab leida uusi ideid ning treenida ennast mõtlema väljaspool piiranguid. 2010. aastal kolis Maripuu pealinnast Põlvamaale. Sellest saati on ta arendanud tooteid oma meetodi põhjal, ühtlasi õpetanud Tallinna Tehnikaülikoolis ettevõtlust ning juhtinud ASi Keila Taastusravikeskus nõukogu.

Registreerumiseks on järgmised võimalused:

  • registreeruge vajutades sobiva koolituse juures nuppu Registreeru!
  • helistage meile telefonil (+372) 6 843 211 või (+372) 5664 4381
  • saatke registreerumissoov aadressil registreerimine@erekoolitus.ee


  • Registreerimiseks valige Teile sobiv võimalus:  Registreeruge