Koolitused
Koolitus kliendiga suhtlevatele inimestele
Häälestumine kliendikohtumiseks
Praktiline koolitus Martin Veinmannilt

Fakt on see, et mitte ainult sõnad, vaid kogu teie olemus – riietus, asend, liigutused, näoilme, hääletoon – mõjutavad teisi. ERE uus koolitus ongi mõeldud just selliste ametikohtade esindajatele, kellel tuleb oma keha ja hääle abil kiiresti mõju saavutada. Koolitus aitab oma keha ja häält enne kliendikohtumisi paremini ette valmistada ning pöörata tähelepanu olulistele faktoritele iseenda olekus, mis võivad mõjutada kliendi otsust teie toote või teenuse kohta.
Kuidas olla kliendiga ühel lainel? Kuidas tunda end oma kehas hästi? Kuidas hääl korda saada? Milliseid harjutusi saab enne kohtumist teha, et olla lõdvestunum ja esineda enesekindlamalt? Kuidas saavutada kiiresti kontakti?
Just neile ja teistele küsimustele vastab Martin Veinmanni uus poolepäevane koolitus, kus harjutatakse praktiliselt läbi kõik see, mida endaga saab enne olulisi kliendikohtumisi teha.
Koolitus annab:
* Näpunäiteid kontakti saavutamiseks kohalolijatega;
* Oskused oma hääle, keha ja väljendusvahendite mõjusamaks kasutamiseks
* Arusaama oma hääle võimalustest
* Teadmised kontakti saavutamisest ja teiste inimeste mõjutamise võimalustest
* Praktilisi harjutusi hääle ja keha lõdvestamiseks ja mõjusamaks kasutamiseks
Koolituse teemad:
Hääl kui suhe ja mõjutusvahend
Asend kui suhe.
Miimika ja ilme kontakti loomisel.
Mis on rapoor ja kuidas see aitab usaldust saavutada
Suhtemängud ja mida peaks neist teadma
Ajakava
9:00 - 9:15 Saabumine ja hommikukohv
9:15 - 10:45 Koolitus
10:45 - 11:00 Kohvipaus
11:00 - 12:30 Koolitus
Koolitaja Martin Veinmann
![]() |
Pakub huvi? Lisainfot küsige telefonil 6 843 211, kirjutage aadressil info@erekoolitus.ee või