Tellitavad koolitused







Martin Veinmanni koolitus kontakti ja usalduse saavutamise oskuste omandamiseks


Suhtlemise märkamatud mõjutajad

Enesekehtestamine ja mõjutamine töistes situatsioonides
Praktiline koolitus Martin Veinmannilt

Kuidas enesekindlalt ja ennast kehtestavalt, kuid partnerit arvestades saavutada oma mõtete mõjulepääsetavus ja hea kontakt? Millega arvestada kliendiga või koostööpartneritega kohtumistel? See koolitus õpetab nii kliendikohtumistel, koosolekute kui ka läbirääkimistel mõjusama esinemise oskusi. Õpitakse nii hea kontakti saavutamise oskusi kui ka oma hääle, keha ja esinemise abil mõjutamise oskusi. Kuidas koosolekutel oma mõtetega mõjule pääseda? Kuidas kasutada oma häält ja kehakeelt nii, et see suurendaks, mitte ei pisendaks öeldu mõju? Mida teha, et saavutada ja säilitada hea kontakt? Need on küsimused, millele saate vastuse selle praktilise koolituse jooksul.

Paljudel ametikohtadel pole küll otseselt vaja avalikult esineda, kuid on palju kliendikohtumisi või ülesastumisi, kus mõjukus sõltub esinemiskindlusest ja enesekindlast ning sarmikast olekust. Kas teate, kuidas te tegelikult oma ümbritsevaid sugereerite ainuüksi oma välimuse ja olekuga? Kui palju kliendi otsustest teie töö kohta sõltub tegelikult sellest, kui hästi olete suutnud iseenda abil mõjuda? Kuidas on teie kehakeelega – olete mõelnud, kuidas te räägite, riietute? Ja kuidas see kõik mõjub teistele? Ja kuidas Te tahaksite mõjuda?

Fakt on see, et mitte ainult sõnad, vaid kogu teie olemus – riietus, asend, liigutused, näoilme, hääletoon – mõjutavad teisi. See koolitus ongi mõeldud just neile, kellel tuleb oma kõnelemisoskuse, keha ja hääle abil kiiresti mõju saavutada.

Kuidas olla inimesega ühel lainel? Kuidas tunda end oma kehas hästi? Kuidas hääl korda saada? Koolitus aitab oma keha ja häält paremini ette valmistada ning pöörata tähelepanu olulistele faktoritele iseenda olekus, mis võivad mõjutada kliendi otsust teie toote või teenuse kohta.

Koolituselt saate:
- Teadmised kontakti saavutamisest ja teiste inimeste mõjutamise võimalustest
- Näpunäiteid kontakti saavutamiseks kohalolijatega
- Oskused oma hääle, keha ja väljendusvahendite mõjusamaks kasutamiseks
- Arusaama oma hääle võimalustest
- Praktilisi harjutusi hääle ja keha lõdvestamiseks ja mõjusamaks kasutamiseks

Teemad: 1. Sissejuhatav enesevaatlus. Küsimuste sõnastamine. Õppimise 4 astet.
2. Suhtlemine - mõtete ja keha keel.
3. Suhtlemise olemus ja eesmärk.
4. Verbaalne kõne ja kuulamine. Dialoog.
5. Sõnad. Tõde ja vale. Mitteusutav tõde ja usutav vale.
6. Audio-info – parakeel. Hääl kui suhe. Hingamine ja energeetika. Kuulmine ja kuulamine.
7. Visuaalne info - kehakeel. Olemine ja näimine. Vaatamine, silmside, pilk ja pilgu liikumine. Näoilmed. Pokkerimäng. Asendid. Žestid.
8. Keha valmisolek. Keha kui teejuht häälele ja mõtetele.
9. Rapoor. Sõbralike ja usalduslike suhete loomine, säilitamine ja taastamine. Konfliktid ja nende juhtimine. Kohandumine ja antirapoor. Seisukohtade Aikido.
Ajakava
9:45 - 10:00 Saabumine ja hommikukohv
10:00 - 11:30 Koolitus
11:30 - 11:45 Kohvipaus
11:45 - 13:15 Koolitus
13:15 - 14:15 Lõuna
14:15 - 15:45 Koolitus
15:45 - 16:00 Kohvipaus
16:00 - 17:00 Koolitus


Koolitaja Martin Veinmann
Martin Veinmann Martin Veinmann on Eesti Draamateatri näitleja ning Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia Kõrgema Lavakunstikooli dotsent. 1972. aastast, mil Veinmann lõpetas Tallinna Riikliku Konservatooriumi lavakunstikateedri V lennu, töötab ta Eesti Draamateatris. Teatri kõrvalt on ta esinenud hulgas filmides, telelavastustes ning seriaalides. 1990. aastast õpetab Veinmann lavakõnet EMTA Kõrgemas Lavakunstikoolis, 2001. aastast esinemisoskusi koolitajana eri firmades. Martin Veinmann on pidanud üle 200 kõnekoolituse avalikus ja erasektoris. 2001. aastal ilmus tema raamat kõnest ja kõnetehnikast „Vajadus olla mõistetav“ (kordustrükk 2006).

Pakub huvi? Lisainfot küsige telefonil 6 843 211, kirjutage aadressil info@erekoolitus.ee või